Ak často posielate rovnaký typ e-mailu, napr. s textom upomienky alebo poďakovaním za obchodné stretnutie tak si môžete ušetriť čas a prácu vytvorením šablóny správy. Túto môžete opakovane používať vždy keď chcete odoslať email s pripraveným textom. Šablóna správy je samostatný súbor, ktorý obsahuje pripravený a naformátovaný text, obrázky, podpisy a ďalšie prvky, ktoré chcete zahrnúť do svojich e‑mailov. Nižšie popisujem ako vytvoriť a používať šablónu správy v Outlooku 365.
Tiež sa vám môže páčiť
Letná redakčná prestávka na tipy-triky.sk
Milí čitatelia, tento článok vznikol z konceptu, ktorý vytvorila umelá inteligencia Microsoft...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.