Ak často posielate rovnaký typ e-mailu, napr. s textom upomienky alebo poďakovaním za obchodné stretnutie tak si môžete ušetriť čas a prácu vytvorením šablóny správy. Túto môžete opakovane používať vždy keď chcete odoslať email s pripraveným textom. Šablóna správy je samostatný súbor, ktorý obsahuje pripravený a naformátovaný text, obrázky, podpisy a ďalšie prvky, ktoré chcete zahrnúť do svojich e‑mailov. Nižšie popisujem ako vytvoriť a používať šablónu správy v Outlooku 365.
Tiež sa vám môže páčiť
Chýba vám asistent na matematiku OneNote?
Poznámková aplikácia OneNote má búrlivú minulosť. Microsoft chcel pôvodne zrušiť verziu z balíka...
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Používate farebné priečinky vo OneDrive?
Cloudové služby od Microsoftu prechádzajú priebežne malými ale aj väčšími zmenami. Domovskú stránku...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.