Niektoré pracovné úlohy môžete spraviť viacerými spôsobmi a v rôznych aplikáciách. Ak potrebujete na ďalšie spracovanie zoznam súborov a priečinkov, tak jednou z možností je Excel a Power Query. Spraviť to môžete aj pomocou Power Automate desktop, kde oproti Excelu môžete doplniť aj ďalšie kroky, napr. odoslať zoznam emailom alebo súbory niekde skopírovať. V krátkom videu si pozriete ako vytvoriť zoznam súborov v Power Automate tromi podobnými spôsobmi.
Tiež sa vám môže páčiť
Letná redakčná prestávka na tipy-triky.sk
Milí čitatelia, tento článok vznikol z konceptu, ktorý vytvorila umelá inteligencia Microsoft...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.