Power Automate

Ako vytvoriť zoznam súborov v Power Automate

Niektoré pracovné úlohy môžete spraviť viacerými spôsobmi a v rôznych aplikáciách. Ak potrebujete na ďalšie spracovanie zoznam súborov a priečinkov, tak jednou z možností je Excel a Power Query. Spraviť to môžete aj pomocou Power Automate desktop, kde oproti Excelu môžete doplniť aj ďalšie kroky, napr. odoslať zoznam emailom alebo súbory niekde skopírovať. V krátkom videu si pozriete ako vytvoriť zoznam súborov v Power Automate tromi podobnými spôsobmi.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár