Na tímovú spoluprácu v MS Excel môžete použiť niekoľko postupov. Najmenej efektívny je ten, kedy svoj súbor prepošlete emailom kolegom, ktorí v ňom majú robiť úpravy. Následné zlučovanie úprav od kolegov je zdĺhavé. Preto je vhodnejšie, keď súbor uložíte do cloudu OneDrive / SharePoint a kolegom prepošlete prepojenie na tento súbor. Všetci si dokážu tento súbor otvoriť a môžu robiť zmeny v reálnom čase. Vtedy vzájomne vidia čo v súbore menia. Pred pár mesiacmi pribudla ešte jedna možnosť, Prepojenie na tento rozsah v Exceli 365. Ako to funguje ale aj nefunguje je v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Letná redakčná prestávka na tipy-triky.sk
Milí čitatelia, tento článok vznikol z konceptu, ktorý vytvorila umelá inteligencia Microsoft...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.