V predchádzajúcich častiach seriálu o vytvorení Access databázy pre servis ste si prečítali informácie o tabuľkách a dotazoch. Tieto objekty sú zvyčajne pred koncovým používateľom aplikácie skryté a priamo ich na prácu s údajmi nepoužíva. Preto je v Access ďalší objekt – formulár. Ten sa používa na prácu s údajmi, ich zadávanie a zobrazovanie. Formulár v Access sa zvyčajne prispôsobuje tak, aby koncový používateľ mohol efektívne pracovať. Formuláre totižto tvoria používateľské prostredie. Formulár v Access na zadanie údajov si pozriete aj v krátkej video ukážke.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
Čo je Prepojenie na tento rozsah v Exceli
Na tímovú spoluprácu v MS Excel môžete použiť niekoľko postupov. Najmenej efektívny je ten, kedy...
Ako očíslovať vety v dokumente Word
Vo Worde môžete pomerne jednoducho pridať číslovanie odsekov a nadpisov. Taktiež môžete číslovať...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.