Pri práci s väčším počtom doručených emailov je vhodné tie dôležité, ktoré plánujete ešte nejako spracovať označiť príznakom. Je to vlajočka, ktorá sa doplní k správe s informáciou čo sa má a dokedy so správou urobiť. Nie je to však len vlajočka, ale vznikne tým aj úloha v zozname úloh a môže byť dokonca aj v zozname v službe To-Do v Office 365. Aké možnosti na použitie príznaku v Outlooku sú k dispozícii popisujem nižšie.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
Ako použiť údaje z Excelu vo Visiu
Na webinári ukážem ako môžete použiť údaje z Excelu vo Visiu. MS Visio je aplikácia na kreslenie...
Aká je automatizácia v Power Automate a Exceli
Na webinári ukážem úvodné informácie aká je automatizácia v Power Automate a Exceli. Využijete to...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.