Outlook

Nastavenie a použitie príznaku v Outlooku

Pri práci s väčším počtom doručených emailov je vhodné tie dôležité, ktoré plánujete ešte nejako spracovať označiť príznakom. Je to vlajočka, ktorá sa doplní k správe s informáciou čo sa má a dokedy so správou urobiť. Nie je to však len vlajočka, ale vznikne tým aj úloha v zozname úloh a môže byť dokonca aj v zozname v službe To-Do v Office 365. Aké možnosti na použitie príznaku v Outlooku sú k dispozícii popisujem nižšie.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár