Pri práci s väčším počtom doručených emailov je vhodné tie dôležité, ktoré plánujete ešte nejako spracovať označiť príznakom. Je to vlajočka, ktorá sa doplní k správe s informáciou čo sa má a dokedy so správou urobiť. Nie je to však len vlajočka, ale vznikne tým aj úloha v zozname úloh a môže byť dokonca aj v zozname v službe To-Do v Office 365. Aké možnosti na použitie príznaku v Outlooku sú k dispozícii popisujem nižšie.
Tiež sa vám môže páčiť
Chýba vám asistent na matematiku OneNote?
Poznámková aplikácia OneNote má búrlivú minulosť. Microsoft chcel pôvodne zrušiť verziu z balíka...
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Používate farebné priečinky vo OneDrive?
Cloudové služby od Microsoftu prechádzajú priebežne malými ale aj väčšími zmenami. Domovskú stránku...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.