Outlook

Prečo zoskupiť kontakty v Outlooku

Používatelia aplikácie Outlook v podnikovom prostredí majú k dispozícií globálny adresár, ktorý obsahuje kontakty na kolegov v rámci organizácie. Tieto kontakty pridáva administrátor služby vytvorením nového používateľa. Okrem toho môžete mať v Outlooku aj vlastné kontakty, ktoré si zadáte napr. prepísaním údajov z papierovej vizitky, ktorú vám dá konkrétny človek na osobnom stretnutí. Takýto kontakt môže okrem mena, telefónneho čísla a emailu obsahovať aj ďalšie informácie. Každé pole kontaktu môžete využiť na zoskupenie napr. podľa spoločnosti. Nižšie popisujem ako zoskupiť kontakty v Outlooku.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár