Pridanie manažéra používateľovi Office 365

  • 0

Pridanie manažéra používateľovi Office 365

Category:Office 365 Tags : 

Pridanie manažéra k používateľskému účtu v Office 365 má pre koncových používateľov význam napr. pri posielaní emailov. V adresári si môžete pozrieť kto je nadriadeným ale aj podriadeným používateľa, ktorému plánujete písať email. Tieto nastavenia robí správca služby Office 365 a Exchange online na základe informácii od personálneho oddelenia, aby vedel presne priradiť kto je komu nadriadený. Týmto nastavením sa potom automaticky zobrazujú aj podriadení pracovníci. V nesledujúcom krátkom postupe si pozriete ako pridanie manažéra spraviť vo webovom prehliadači po jednom ale aj hromadne.

Pridanie manažéra v Office 365 a Exchange

Pridanie manažéra robí správca Office 365 pre konkrétny používateľský účet výberom zo zoznamu zvyšných používateľských účtov. Preto pri nových nasadeniach služby je vhodné začať pridávať používateľov od najvyššieho šéfa a toho potom pridať jeho podriadeným. Takto sa potom môže postupovať smerom dole v organizačnej štruktúre. Nasledujúci postup predpokladá, že už máte pridaných používateľov.

1. Prihláste sa svojim menom a heslom na portál správy Office 365.

2. V ponuke Správca zvoľte Exchange čím sa zobrazí Centrum spravovania pre Exchange.

3. Zvoľte skupinu Príjemcovia aby sa zobrazil zoznam poštových schránok.

4. Označte používateľa, ktorému chcete pridať manažéra a kliknite na tlačidlo Editovať.

Pridanie manažéra používateľovi Office 365

5. Zobrazí sa okno s vlastnosťami poštovej schránky používateľa a aby ste pridanie manažéra mohli spraviť, kliknite na skupinu Organizácia.

6. Pri textovom poli Manažér kliknite na Prehľadávať a v zobrazenom okne Výber manažéra označte toho správneho a kliknite na OK.

Pridanie manažéra používateľovi Office 365

7. V okne vlastností kliknite na Uložiť a postup zopakujte aj pre iných používateľov.

Výsledky nastavenia manažérov v organizácii je vidieť aj v nastavení používateľských schránok aj v adresári pri práci s poštou v Outlooku alebo vo webovom prostredí pošty a kontaktov.

Pridanie manažéra používateľovi Office 365

K nastaveniam sa dá dostať aj cez Správca >> Office 365 >> Používatelia >> Aktívni používatelia >> Upraviť vlastnosti služby Exchange. Toto zobrazí priamo vlastnosti poštovej schránky, kde sa postupuje ako v bode 5 až 7. Ktorú cestu si vyberiete je len na Vás podľa pohodlnosti používania.

Pridanie manažéra ide aj hromadne

Pridanie manažéra alebo jeho zmena sa dá spraviť aj hromadne pre viac používateľských účtov. Samozrejme za predpokladu, že majú rovnakého manažéra. 😉

1. V skupine Príjemcovia označte všetky potrebné účty pomocou Ctrl / Shift a klikania myši.

2. Vpravo v pracovnej table vyhľadajte Organizácia a kliknite na Aktualizovať, ktoré zobrazí okno Hromadná úprava organizácie.

3. Môžete meniť funkciu, oddelenie, spoločnosť a samozrejme manažéra. Toho vyhľadáte po kliknutí na tlačidlo Prehľadávať. Postup je ako v bodoch 6 a 7.

Pridanie manažéra používateľovi Office 365

 

Ak potrebujete spravovať Exchange na vlastnom serveri alebo cez Office 365, tak nás neváhajte kontaktovať. Pripravíme Vám návrh na možnosti pravidelnej údržby infraštruktúry.

Súvisiaci článok:
Pridajte nových používateľov do Office 365

.


O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...