Aby ste mohli automatizovať niektoré opakujúce sa úlohy, tak musíte zvoliť vhodný nástroj. Priamo v Exceli to môžete spraviť aj makrami vo VBA. Okrem toho môžete využiť aplikáciu Power Automate desktop. Tá vám umožňuje automatizovať nie len Excel ale aj iné aplikácie a rôzne typy úloh. V článku stručne popisujem spustenie Excelu v Power Automate desktop a vo videu si to aj pozriete. Je vhodné, aby ste nastavili premennú s cestou a názvom xlsx súboru, ktorý chcete používať na automatizovanie.
Tiež sa vám môže páčiť
Letná redakčná prestávka na tipy-triky.sk
Milí čitatelia, tento článok vznikol z konceptu, ktorý vytvorila umelá inteligencia Microsoft...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.