Aby ste mohli automatizovať niektoré opakujúce sa úlohy, tak musíte zvoliť vhodný nástroj. Priamo v Exceli to môžete spraviť aj makrami vo VBA. Okrem toho môžete využiť aplikáciu Power Automate desktop. Tá vám umožňuje automatizovať nie len Excel ale aj iné aplikácie a rôzne typy úloh. V článku stručne popisujem spustenie Excelu v Power Automate desktop a vo videu si to aj pozriete. Je vhodné, aby ste nastavili premennú s cestou a názvom xlsx súboru, ktorý chcete používať na automatizovanie.
Tiež sa vám môže páčiť
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
Čo je Prepojenie na tento rozsah v Exceli
Na tímovú spoluprácu v MS Excel môžete použiť niekoľko postupov. Najmenej efektívny je ten, kedy...
Ako očíslovať vety v dokumente Word
Vo Worde môžete pomerne jednoducho pridať číslovanie odsekov a nadpisov. Taktiež môžete číslovať...
Čo sa stane ak zvolíte Vyskúšajte nový Outlook
Microsoft pripravuje projekt jeden Outlook. Aktuálne existuje niekoľko verzii Outlooku pre rôzne...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.