SharePoint

Vymazanie položiek v zozname SharePoint

Tabuľkové údaje zvyčajne zapisujete do Excelu alebo nejakej databázy. Využíva sa na to aj zoznam na SharePointe, ktorý nájdete v Microsoft 365 aj pod označením Lists. Údaje pridávate buď v zobrazení mriežky čo sa trochu podobá zadávaniu údajov do Excelu. Využiť môžete aj tablu Nová položka, ktorú nájdete vpravo a vyplníte ju ako formulár. Napĺňanie zoznamu údajmi sa dá aj automatizovať pomocou Power automate . Toto všetko sú bežné úlohy a patrí k nim aj vymazanie položiek v zozname SharePoint. To môžete taktiež spraviť viacerými cestami.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár