V seriáli o vytvorení databázy servisu postupne popisujem jednotlivé kroky, ktoré sú v Access potrebné aby databáza fungovala. Zatiaľ ste si pozreli ako vytvoriť tabuľky, dotazy, formuláre aj zostavy. Doteraz ste údaje do databázy vpisovali. Dnes popisujem ako spraviť exportovanie údajov z databázy Access do súboru pdf alebo dokumentu prípadne Excel tabuľky ak by ste údaje potrebovali distribuovať niekomu inému na ďalšie spracovanie mimo Access.
Tiež sa vám môže páčiť
Zaokrúhľovanie na 5 centov v Exceli
Od júla 2022 sa začínajú konečné ceny nákupov v hotovosti zaokrúhľovať na päť centov. Je to kvôli...
Používate poznámky v prezentácii PowerPoint?
V prezentácii môžete mať okrem snímok aj poznámky. Sú to doplňujúce informácie viditeľné pod každou...
Používate vyhľadávací priečinok v Outlooku?
Doručenú poštu v Outlooku máte zvyčajne ako predvolený priečinok kam prijímate nové správy. Okrem...
Ako zistiť veľkosť poľa v Access
Pri vytváraní databázovej aplikácie nastavujete v tabuľkách aj veľkosť poľa. Toto je v poriadku kým...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.