V seriáli o vytvorení databázy servisu postupne popisujem jednotlivé kroky, ktoré sú v Access potrebné aby databáza fungovala. Zatiaľ ste si pozreli ako vytvoriť tabuľky, dotazy, formuláre aj zostavy. Doteraz ste údaje do databázy vpisovali. Dnes popisujem ako spraviť exportovanie údajov z databázy Access do súboru pdf alebo dokumentu prípadne Excel tabuľky ak by ste údaje potrebovali distribuovať niekomu inému na ďalšie spracovanie mimo Access.
Tiež sa vám môže páčiť
Kde overiť posledné použitie lokality SharePoint
Ak chcete zistiť kedy bola lokalita SharePoint naposledy použitá, môžete sa pozrieť do centra...
Ako použiť podmienku IF v Power Automate
Podmienka IF je dôležitý a užitočný nástroj pomocou ktorého vytvoríte logiku vetvenia postupu...
Na čo sú pracovné plochy vo Windows 11
Pracovné plochy vo Windows 11 vám ponúkajú určité výhody keď pracujete s väčším počtom okien a...
Aké možnosti schôdze Teams využívate?
Keď organizujete online schôdzu, tak by ste mali vopred nastaviť niektoré parametre. Často sa...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.