V seriáli o vytvorení databázy servisu postupne popisujem jednotlivé kroky, ktoré sú v Access potrebné aby databáza fungovala. Zatiaľ ste si pozreli ako vytvoriť tabuľky, dotazy, formuláre aj zostavy. Doteraz ste údaje do databázy vpisovali. Dnes popisujem ako spraviť exportovanie údajov z databázy Access do súboru pdf alebo dokumentu prípadne Excel tabuľky ak by ste údaje potrebovali distribuovať niekomu inému na ďalšie spracovanie mimo Access.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Viete ako sa používa anketa v Outlooku?
Ak používate predplatné Microsoft 365, tak máte k dispozícii okrem počítačových aplikácií aj ďalšie...
Aký význam má aplikácia Admin v Microsoft 365?
Správcovia služby Microsoft 365 majú prístup do centra spravovania podľa ich role. Globálny správca...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.